Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí od skúseností uchádzača a bude upresnená počas výberového konania.
Termín nástupu
ihneď / dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho HR tímu hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorý/á posunie našu Nemocnicu AGEL Zvolen vpred, bude samostatne plniť úlohy v oblasti HR, má dobrý time management a má proaktívny prístup k práci.
Úlohou HR Business Partnera/rky bude:
- organizovať plynulý proces náboru a onboardingu nových zamestnancov,
- aktualizácia a spravovanie skupinových benefitov,
- poskytovanie poradenstva v pracovnoprávnych otázkach,
- administratívne úlohy, súvisiace s HR aktivitami nemocnice,
- participácia na HR procesoch,
- spolupodieľanie sa na ďalších aktivitách HR oddelenia,
- spolupráca s inými oddeleniami nemocnice.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Každý rok Vám zašleme 200€ na benefitnú kartu na nákup tovarov a služieb
- Zľava na tankovanie určite v dnešnej dobe poteší každého.
- Život prináša mnoho prekvapení, o to viac chceme aby ste boli pripravený a v bezpečí- práve u nás máte nárok na bezplatné psychologické, finančné a právne poradenstvo, ktoré je pre všetkých zamestnancov a ich rodinných príslušníkov anonymné, neobmedzené a zdarma.
- Podporujeme aktívny a zdravý životný štýl našich zamestnancov – preto je u nás Multisport karta samozrejmosťou.
- Každoročne organizujeme napr. letné tábory pre deti, Vianočné večierky, Športové dni, rozdávame vitamínové balíčky a zabezpečujeme množstvo zliav a príspevkov.
- To nie je ani zďaleka všetko, radi vás prekvapíme ďalšími výhodnými benefitmi priamo na osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Máme otvorené dve pozície – jednu pre skúsenejších a druhú pre tých, čo ešte len naberajú prax. Ak si trúfate na viac alebo naopak nespĺňate všetko, čo uvádzame, pokojne nám pošlite životopis v slovenskom jazyku, možno hľadáme práve Vás.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Prax na pozícii/v oblasti
HR, personalistika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v HR oblasti ľudských zdrojov (aspoň 3 roky)
- schopnosť komunikovať s rôznymi typmi ľudí
- schopnosť určiť si priority
- ochota riešiť zložité situácie citlivo a profesionálne
- zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita a spoľahlivosť
- dobré organizačné schopnosti a schopnosť myslieť v súvislostiach
- skúsenosť z medicínskeho prostredia výhodou