Logo

Skupina AGEL je najúspešnejším poskytovateľom zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

Kariéra

Ponuka práce

Manažér/ka dennej zmeny Urgentného príjmu 1. typu

Profesia: nelekárske zdravotnícke profesie

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto)
1 501,5 EUR/mesiacSestra spôsobilá na výkon odborných pracovných činností od 1501,50 €. V závislosti od odpracovaných rokov podľa zákona 578/2004 Z.z. v platnom znení. Odmena za výkon funkcie bude stanovená v súlade s internými predpismi a na základe individuálne dohody.

Termín nástupu
asap

 

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 

Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:

V zmysle nariadenia vlády SR č. 34/2018 Z. z. z 31. januára 2018, ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 296/2010 Z. z. o odbornej spôsobilosti na výkon zdravotníckeho povolania, spôsobe ďalšieho vzdelávania zdravotníckych pracovníkov, sústave špecializačných odborov sú predpoklady a požiadavky na obsadenie pozície:

vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v magisterskom študijnom programe v študijnom odbore ošetrovateľstvo, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa v bakalárskom študijnom programe v študijnom odbore ošetrovateľstvo, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa v bakalárskom študijnom programe v študijnom odbore urgentná starostlivosť,

  • odborná spôsobilosť - špecializácia ošetrovateľská starostlivosť o dospelých,intenzívna ošetrovateľská starostlivosť o dospelých aleboanestéziológia a intenzívna starostlivosť,
  • odborná spôsobilosť na riadenie a organizáciu zdravotníctva  - špecializácia v odbore manažment a administrácia v oblasti zdravia, odborník na riadenie vo verejnom zdravotníctve Master of Public Health, zdravotnícky manažment a financovanie alebo najmenej pätnásťročná odborná prax,
  • odborná prax  minimálne 5 rokov v príslušnom špecializačnom odbore,
  • registrácia alebo členstvo v stavovskej organizácii – Slovenská komora sestier a pôrodných asistentiek, registrácia alebo členstvo v stavovskej organizácii – Slovenská komora zdravotníckych záchranárov.

Zamestnanecké výhody, benefity

 

Podpora vzdelávania a rastu
U nás sa dvere mladým nezatvárajú – naopak, podporujeme ďalšie vzdelávanie, špecializačné štúdium aj profesijný rozvoj. Individuálny rast je našou spoločnou hodnotou.

Poskytujeme štipendiá a odborné školenia, ktoré Vám pomôžu pri ďalšom vzdelávaní a rozvoji.

Zamestnanecké benefity
Záleží nám na rovnováhe medzi prácou a osobným životom. Ponúkame benefity v oblasti zdravia, voľného času, kultúry, rodiny a detí – od príspevkov na rekreáciu, cez detské tábory až po platené dni na vzdelávanie nad rámec zákona. Ďalšie výhody:

    v systéme Cafetéria  benefit vo výške 200 EUR ročne,

    príspevok na regeneráciu vo výške 50 EUR ročne,

    bezplatné parkovanie,

    multisport karta, aby ste mohli aktívne tráviť svoj voľný čas.

Naša spoločnosť si váži prácu sestier a lekárov a odmeňuje ich za úsilie a výnimočné výkony.

Organizujeme firemné akcie, ktoré prispievajú k posilňovaniu tímového ducha a dobrej atmosféry na pracovisku.

Môžete využívať aj príspevky na kultúrne a športové aktivity, ktoré obohatia Váš voľný čas.

Informácie o výberovom konaní

Nežiadame formálny dokument, ale prehľadnú prezentáciu, ktorá nám ukáže, ako rozmýšľate, ako sa rozhodujete, čo Vás motivuje a čo by ste do nášho tímu priniesoli. Zaujíma nás Váš prístup, osobnosť a schopnosť viesť ľudí – nie len splniť formálne kritériá.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.8.2025 (ostáva ešte 30 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ošetrovateľstvo alebo špecializácia ošetrovateľská starostlivosť o dospelých, intenzívna ošetrovateľská starostlivosť o dospelých alebo anestéziológia a intenzívna starostlivosť,

Prax na pozícii/v oblasti

ošetrovateľstvo, sestra

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Iné kritériá a požiadavky:

  • organizačné a riadiace predpoklady pre výkon funkcie,
  • výborné komunikačné a prezentačné schopnosti,
  • schopnost vedenia a motivácie pracovného tímu,
  • vysoké pracovné nasadenie,
  • užívateľská znalosť práce s PC,
  • občianska a morálna bezúhonnosť,
  • orientácia v právnych predpisoch v oblasti poskytovania starostlivosti v ošetrovateľstve,
  • zdravotná spôsobilosť.

Kto presne hľadá?

Vedúca sestra oddelenia urgentného príjmu 1. typu nehľadá len niekoho na pozíciu, ale človeka – kolegyňu alebo kolegu, ktorý bude súčasťou tímu s jasnou víziou.

Hľadáme partnera alebo partnerku do riadenia, ktorý/ktorá má chuť meniť veci, nebojí sa nových pohľadov, dokáže premýšľať systémovo aj empaticky a vie, že dobré pracovné prostredie sa netvorí samo.

Chceme niekoho, kto sa nezľakne dynamiky urgentného príjmu, chápe výzvy dennej prevádzky a zároveň má otvorenú myseľ pre zmeny, inovácie a ľudí.

Zoznam požadovaných dokladov:

  • Štrukturovaný profesijný životopis,
  • Súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely výberového konania,
  • Prezentácia v PowerPointe alebo inom vizuálnom formáte (max. 10 slajdov), ktorá bude obsahovať:

spôsob organizácie pracoviska počas dennej prevádzky,

návrhy na zefektívnenie práce a hospodárenia,

prístup k riadeniu a rozvoju ľudských zdrojov,

definovanie cieľov a spôsobov ich dosiahnutia,

vlastné vízie, hodnoty a postoj k vedeniu tímu,

všetko vyjadrené stručne, jasne a s dôrazom na tvoje osobné nastavenie, štýl a premýšľanie.

V prípade záujmu o túto pracovnú ponuku nás prosím kontaktujte:
e-mail: [email protected]